ex-iskon-pleme
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ZAŠTO NAM JE SOROS TOLIKO VAŽAN

Go down

ZAŠTO NAM JE SOROS TOLIKO VAŽAN  Empty ZAŠTO NAM JE SOROS TOLIKO VAŽAN

Post by gargamel0101 30/10/2017, 06:30

Bio sam student treće godine Filozofskog fakulteta u Zagrebu kad sam prijavio sudjelovanje na konferenciji Međunarodne udruge studenata povijesti (ISHA). Skup se održavao u Utrechtu, pomoć za putovanje i zrakoplovnu kartu bila je dobrodošla. Tada sam prvi put od Otvorenog društva Hrvatska tražio pomoć i dobio novac za put do Amsterdama. S odlaskom na skup započelo je i hrvatsko članstvo u ISHA-i, organizaciji koja danas ima ogranke na više hrvatskih sveučilišta. Gotovo su svi do sada organizirali europske seminare i konferencije, deseci mladih povjesničara putovali su i družili se. U siječnju će u Zagrebu biti održana radionica “Remaking Europe” s povjesničarima koji se sredinom devedesetih još nisu ni rodili.


http://www.jutarnji.hr/globus/Globus-svijet/tvrtko-jakovina-za-globus-pise-zasto-nam-je-soros-toliko-vazan-sreca-je-sto-je-djelovao-u-hrvatskoj-nesreca-je-samo-sto-je-mozda-djelovao-prekasno/6697125/
gargamel0101
gargamel0101

Posts : 3558
2015-07-23


Back to top Go down

ZAŠTO NAM JE SOROS TOLIKO VAŽAN  Empty Re: ZAŠTO NAM JE SOROS TOLIKO VAŽAN

Post by gargamel0101 30/10/2017, 06:30

Otvoreno društvo Hrvatska Georgea Sorosa imalo je velik utjecaj na moj osobni profesionalni život, baš kao i život mnogih mojih kolega. Niz danas najuspješnijih povjesničara studirao je na Central European University (CEU) u Budimpešti. Niz hrvatskih nastavnika tamo je predavao, najviše nakon Mađara. Ja sam, zahvaljujući Sorosevoj donaciji, imao plaćenu školarinu na Katholieke Universiteit Leuven u Belgiji i tamo magistrirao. Nikada nitko iz Otvorenog društva nije tražio nikakve potvrde, protuusluge, nikada nisam vidio ljude koji su odlučivali o donacijama.
gargamel0101
gargamel0101

Posts : 3558
2015-07-23