Occult 101
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 1 of 3
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Occult 101
1. Postulat: sva magija je u volji, ona je osnovni pokretač magije. Magijski instrumenti su nevažni tj potrebni su onoliko koliko operateru olakšavaju koncentraciju. Svaki namjerni (voljni) čin je magijski čin. Koncentrirana misaona energija uvijek pogađa cilj (željeti nešto znači u željenom pravcu usmjeriti svoju energiju, a da bi energija strujala što jače u željenom pravcu moramo se na želju više koncentrirati)!!!
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost, svaki element u univerzumu ima odgovarajući element u ljudskoj psihi. (Mač- element zrak; Štap- element vatre; Pehar- element vode; Novčić- element zemlje)
3. Postulat: (zakon korespodencije ili Hermesov zakon, zapis sa smaragda (tabula smaragdina, jedan od prijevoda je čak od samog I.Newtona)) kako je gore, tako je dole; kako je dole, tako je gore. Mag u tarot kartama ima jednu ruku prema gore, a drugu prema dole.
-Efikasnost svakog rituala ovisi o sposobnosti imaginacije (vizualizacije) i oštrine slike. Koncentracija se mora istrenirati.
-Svaki uspješan čin bio je prethodno usklađen s postulatom
-Svaki neuspjeh dokazuje da je jedan ili više uvjeta postulata nisu bili ispunjeni.
-Svaka sumnja je sama po sebi negativna i umanjuje operatorovu moć.
Student okultnih znanosti na putu do iluminata mora:
-savladati svoje strasti
-upravljati svojom maštom i fantazijom
-svladati strah(ove)
-upoznati zakone prirode
-upoznati teologiju i simbole vjera
-upoznati astrologiju i astronomiju
-poštovati dogme i čuvati tajne
-pripremiti snagu tijela za sva iskušenja
-savladati opčenito znanje (vrlo važno matematika, geometrija, fizika……….)
Pravi student traga za ISTINOM a ne da bi dobio nadnaravne moći, one dolaze same od sebe na njegovom putu. On zna da je znanje moć, ali i da moć donosi odgovornost. Veća moć, veća odgovornost.
U početku student kaže ‘’meni to ne uspjeva’’ a zapravo gleda a ne vidi. On mora gledati na sitne stvari, one koje u životu ne primječuje, na koje ne obrača pozornost. Ako će tako na početku gledati, začudit će se kako se brzo razvija, ali pred njim ima još puno posla.
Na jednoj stranici O.T.O. reda stoji tekst koji prenosim jer su temelji jako dobro obrazloženi.
DEFINICIJA
Magika je Znanost i Umjetnost (o) uzrokovanju zbivanja Promjena u podudaranju (skladu) s Voljom.
Sada nam se nameće još nekoliko pitanja u vezi definicije, i to:
1. Što je to Znanost?
2. Što je to Umjetnost?
3. Što je to Promjena?
4. Što je predmet /subjekt/ te Promjene?
5. Što je to Volja?
1. Znanost = Znanje o činjenicama, pojavama, zakonima i uzrocima, postignuto i provjereno točno zahtjevanim opažanjima, sistematskim ispitivanjima i analizama /rasčlanjivanjima/. /Analiza./
2. Umjetnost = Sposobnost čovjeka da uredi ili prilagodi prirodne stvari ili stanja /okolnosti/ svojoj vlastitoj upotrebi /primjeni/. /Sinteza./
Danas su Znanost i Umjetnost odijeljeni jedna od druge, i netko bi mogao staviti prigovor da "Magika ne može biti i Znanost i Umjetnost, tj. ako je Znanost ne može biti Umjetnost, i obrnuto." Na takav prigovor možemo odgovoriti slijedeće: "Osnovne kvalitete i znanstvenika i umjetnika prisutne su u svakom čovjeku, svatko ima i integrativnu i analitičku kvalitetu, tj. osjećaje i intelekt. Kao što kod djeteta naučne i umjetničke sposobnosti mirno drijemaju jedna pored druge, takav je slučaj bio i u 'mladosti ljudske vrste', tj. ove dvije discipline /Znanost i Umjetnost/ su opstojale u jedinstvenom sistemu, koji mi danas nazivamo Magika. Kako je čovječanstvo sazrijevalo, desilo se ono što se zbiva i kod djeteta kada sazrije u čovjeka, tj. došlo je do odvajanja Nauke od Umjetnosti. Ovo odvajanje je, kao što vidimo, koristilo razvoju ovih disciplina, ali je također bilo i osjetnih gubitaka za obje. No ako usporedimo neke od prvaka ovih disciplina, vidljivo je da kod njih ove dvije osobine skladno koegzistiraju /tj. netko može biti istovremeno i vrhunski naučnik i umjetnik, a o njemu samome ovisi na kojem području će se više izraziti - npr. Leonardo je jedan od takovih primjera, a opet ima i vrhunskih fizičara, koji imaju velike sposobnosti za muziku, itd./
Zbog čega je Magika Znanost i Umjetnost?
- Stoga što objedinjuje ova dva sistema.
- Stoga što koristi dva načina stjecanja znanja, tj.:
-objektivni, naučni način stjecanja znanja
-subjektivni, umjetnički ili mistički način stjecanja znanja u "naročitim stanjima svijesti".
Nepovjerenje "znanstvenika" prema Magici je slično nepovjerenju neukog čovjeka prema "čudima današnje znanosti", tj. neukom čovjeku su "čuda" neke pojave koje se zbivaju "automatski" već na pritisak "dugmeta-prekidača". A što da kaže za ona zbivanja, koja se počinju odvijati kada "misao" aktivira neke "prekidače".
3. Promjena = "Učiniti drugačijim nego li je to bilo prije."
Trebamo naglasiti da se pod promjenom ne podrazumijeva preuređivanje postojećeg, već njegova POTPUNA promjena.
Preuređivanje spada u vještičarstvo, a sve djela vještičarstva su iluzorna; i njihovi očiti efekti počivaju na ideji da je moguće promijeniti stvari njihovim pukim preuređivanjem.
4. Predmet /subjekt/ Promjene u ovoj definiciji nije /usko/ određen. Ako već trebamo odrediti predmet, tada su to "Uzroci postojećih pojava" /egzistirajućih fenomena/.
Ovdje trebamo naglasiti da je veliki promašaj ograničiti ovu definiciju tako, da se kao Predmet Promjena odredi svijest. Jer tada se dešava ono, što je čest slučaj kod onih koji prakticiraju "magiju", a to je "stvaranje lažnog raspoloženja". Takovi sistemi direktno spadaju u vještičarstvo, jer se tu koristi autosugestivno ili hetero djelovanje na svijest, i tu se ne zbiva promjena svijesti, već samo njeno prestrukturiranje. Ovo je slično "liječenju" uz pomoć sredstava za ublaženje bolova - bol je ublažen, ali uzrok bola ili nezadovoljstva nije uklonjen.
Ne želim da me se krivo shvati, pa ću pojasniti zbog čega sam naveo "svijest" kao Predmet Promjena. To sam naveo zbog toga, što se ova disciplina /Magika/ često pokušava ograničavati na "psihičke pojave", tj. "psihičke pojave" se navode kao Predmet Promjena.
Iako je "funkcioniranje duha i tijela /psihe i fiziologije/ međuzavisno, pa promjena u aktivnosti jednog automatski uključuje istosmjernu promjenu aktivnosti kod drugog", kod izbora Predmeta Promjene je potrebno najprije pronaći Uzrok određene pojave ili Predmeta, i djelovati na Uzrok. Jer ukoliko djelujemo na pojavu, a Uzrok ostane nedirnut, tada je to opet samo prestrukturiranje, a ne Promjena.
Da naglasimo:
Predmet Promjene je Uzrok "Postojeće pojave", koju nastojimo Promijeniti u skladu s Voljom.
5. Volja = Energija kojom svjesno raspolažemo /sloboda izbora/.
K. G. Jung definira "volju" kao "ukupnu psihičku energiju koja svijesti stoji na raspolaganju. Voljni proces bio bi, prema tome, energetički proces, koji se izaziva svjesnom motivacijom."
Njegova definicija je u redu sve dok se odnosi na "svjesnu volju", ali kada želimo odrediti /definirati/ "Istinsku Volju", tada je pojam "Energije" shvaćen puno šire, i nije determiniran samo na "psihičku energiju".)
II. POSTAVKA
SVAKA tražena Promjena može biti izvršena kroz primjenu određene vrste i stupnja Sile na određeni način kroz određeno sredstvo (ili posrednika) na određeni predmet (ili cilj na kojem se želi izvršiti promjena).
...
(Objašnjenje prevodioca:
Da bi se izvršila tražena Promjena, potrebna je primjena Sile /energije/.
Ta Sila mora biti:
- određene vrste /npr. misaona, električna, kinetička, toplinska itd./
- i određenog stupnja /tj. jakosti ili vrijednosti/.
Tu primjenu Sile treba izvesti:
- na određeni način
- i kroz određeno sredstvo /posrednika/.
/Zatim/ Tu Silu treba primijeniti na:
- određeni predmet /ili cilj na kojem se želi promjena.)
III. RAZMATRANJA - TEOREME
UČENJE I ZNANJE
Teorija o akaši
Riječ akaša dolazi iz sanskrta te je ova teorija srodna hinduističkoj filozofiji iako se u sličnim oblicima pojavljuje u gotovo svim religijama. Hall Manly, M.P. Invisible Records of thought and action, California, The philosophical Research Society Inc. 1959 piše da se osnovni djelići materije neprestano gibaju i mjenjaju. Na svaki novi atom više ili manje utječe električno polje u kojem nastaje taj atom. Svaki novi djelić nadomjesti stari, te nosi njegov ‘’žig’’, tako da je utisku trenutka dodano i pamčenje. Misli stvaraju električni naboj i zato utječu na električno polje u kojem se stvaraju stanice. To električno polje utisne misli i osjećaje trenutka u osnovne djeliče materije, na isti način kao što su misli i događaji utisnuti u memorijske stanice ljudskog tijela. Električni naboj svake misli je jedinstven. Nabijeno je i električno polje. Svaki električni naboj što stvorim (misli) u električno nabijenoj okolini utjecat će na cijelu okolinu (primjerice pomicanje predmeta snagom misli). U toj okolini stvaraju se molekule, tako će učinak mojih misli na okolinu utjecati i na novostvorene molekule, tj. moje misli će biti pohranjene u tim molekulama. Kao da bacimo kamenčić u vodu i promatramo valove, što je kamen veći, jači su valovi.
UČENJE, UČITELJ I UČENIK
-Mnoge su greške u razmišljanju učenika o učitelju. Mnogi od vas biti će vjerojatno razočarani s iznesenim podacima.
-kada je učenik SPREMAN učitelj se pojavljuje, ali je TEŠKO naći jednog jedinog pravog učenika.
-Učitelj nemora biti jedan čovjek nego više njih koji vas nesvjesno vode do cilja. Učitelj može biti knjiga, osoba, astralno biće……tj.on ne mora biti u fizičkom obliku kako početnici razmišljaju. Ponekad moraju pronači i učitelja u sebi.
Susret s učiteljem ne olakšava situaciju učenika i ne otklanja njegove probleme i ne preuzima odgovornost na sebe, ponekad učitelj sam može donjeti više problema. Pravi učitelj ima moć da izazove duhovnu krizu u učeniku koji stupi u polje njegovog psihičkog zračenja. Ta kriza je osnovna poluga duhovnog razvoja preko koje učitelj djeluje na učenika.
Učitelj ne pokazuje okultne moći, jer je to igra za budale. Svoje moći ne pokazuje ni pred učenikom, niti se njima hvali.
Odnos učitelja i učenika je zajednička duhovna veza, dva vida očitovanja iste cijeline.
Učenik prije susreta krače ili duže vrijeme izučava i proučava okultnu literaturu, razgovara s istomišljenicima i nerjetko radi vježbe nekog od brojnih sustava koji mu trebaju pročistiti moral i usavršiti skrivene sposobnosti.
Učitelj počinje procesom izgradnje karaktera učenika i objašnjavanja prave realnosti koju je učenik u dosadašnjem životu krivo naučio (poput pranja mozga, i ponovnog programiranja). Učenik će razviti novi pogled na svijet i počet će preuzimati nadzor nad svojim životom. Prestati će druge optuživati za vlastite osječaje i neće više biti žrtva okolnosti. Više se neće osječati nemočnim. Osječaji će postati izbor.
Odgovarajući učinci:
1. izgradnja karaktera
2. neiskrivljeno spoznavanje realnosti
3. potpuno prihvačanje odgovornosti za samog sebe i svojih postupaka
4. prihvačanje samog sebe i ljubav prema sebi je ispunjenje
5. ovladavanje osječajima
6. ispunjenje stvara potpuno poštenje
7. potpuna neiskvarenost
8. bezuvjetna ljubav
9. ovladavanje životnom silom vlastitog tijela
10. spoznavanje stvarnosti iza iluzije uzrokuje integraciju i transcedenciju mozga
11. primanje poruka od anđela i traženje anđela čuvara
12. inicirani vidi Boga ‘’oči u oči’’ (penialno iskustvo)
-Sve knjige koje su učeniku dospjele u ruke, svi ljudi koji su mu davali odgovore na njegova pitanja, svi instruktori i učitelji samo su maske njegovog pravog, istinskog i jedninog učitelja, njegovog jastva. Greške i teškoće s kojima se učenik susreče su normalan proces učenja (bez muke nema nauke), a učitelj mu neće puno pomagati na tom krvavom putu.
-Jedan novinar je postavio pitanje Dalaj Lami: ‘’kako se duhovno razvijeni ljudi osječaju kada ih zadesi nesreća ili smrt bližnjih?’’ a Lama mu je odgovorio da osječa strahovitu patnju ali ona kratko traje, ali njegova patnja je daleko jača nego kod prosječnih ljudi jer je otvoreniji i suočava se s njom potpuno i neposredno.
-Dokazano je da ljudi s okultnim moćima nisu sretni tj. da ih to upravo često unesrećuje, jer svaka moć donosi veću odgovornost. Možete li se pomiriti s time?
Pitanje za sve vas na koje ne morate meni odgovoriti, odgovoriti sebi. Tragate li za okultnim moćima ili za odgovorima i istinom?
‘’Onaj tko ne zna i ne zna da ne zna BUDALA je. Kloni ga se’’
‘’Onaj tko ne zna, a zna da ne zna, UČENIK je. Pouči ga’’
‘’Onaj tko zna, a ne zna da zna, SLIJEP je. Vodi ga’’
‘’Onaj koji zna, i zna da zna, UČITELJ je. Slijedi ga’’
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost, svaki element u univerzumu ima odgovarajući element u ljudskoj psihi. (Mač- element zrak; Štap- element vatre; Pehar- element vode; Novčić- element zemlje)
3. Postulat: (zakon korespodencije ili Hermesov zakon, zapis sa smaragda (tabula smaragdina, jedan od prijevoda je čak od samog I.Newtona)) kako je gore, tako je dole; kako je dole, tako je gore. Mag u tarot kartama ima jednu ruku prema gore, a drugu prema dole.
-Efikasnost svakog rituala ovisi o sposobnosti imaginacije (vizualizacije) i oštrine slike. Koncentracija se mora istrenirati.
-Svaki uspješan čin bio je prethodno usklađen s postulatom
-Svaki neuspjeh dokazuje da je jedan ili više uvjeta postulata nisu bili ispunjeni.
-Svaka sumnja je sama po sebi negativna i umanjuje operatorovu moć.
Student okultnih znanosti na putu do iluminata mora:
-savladati svoje strasti
-upravljati svojom maštom i fantazijom
-svladati strah(ove)
-upoznati zakone prirode
-upoznati teologiju i simbole vjera
-upoznati astrologiju i astronomiju
-poštovati dogme i čuvati tajne
-pripremiti snagu tijela za sva iskušenja
-savladati opčenito znanje (vrlo važno matematika, geometrija, fizika……….)
Pravi student traga za ISTINOM a ne da bi dobio nadnaravne moći, one dolaze same od sebe na njegovom putu. On zna da je znanje moć, ali i da moć donosi odgovornost. Veća moć, veća odgovornost.
U početku student kaže ‘’meni to ne uspjeva’’ a zapravo gleda a ne vidi. On mora gledati na sitne stvari, one koje u životu ne primječuje, na koje ne obrača pozornost. Ako će tako na početku gledati, začudit će se kako se brzo razvija, ali pred njim ima još puno posla.
Na jednoj stranici O.T.O. reda stoji tekst koji prenosim jer su temelji jako dobro obrazloženi.
DEFINICIJA
Magika je Znanost i Umjetnost (o) uzrokovanju zbivanja Promjena u podudaranju (skladu) s Voljom.
Sada nam se nameće još nekoliko pitanja u vezi definicije, i to:
1. Što je to Znanost?
2. Što je to Umjetnost?
3. Što je to Promjena?
4. Što je predmet /subjekt/ te Promjene?
5. Što je to Volja?
1. Znanost = Znanje o činjenicama, pojavama, zakonima i uzrocima, postignuto i provjereno točno zahtjevanim opažanjima, sistematskim ispitivanjima i analizama /rasčlanjivanjima/. /Analiza./
2. Umjetnost = Sposobnost čovjeka da uredi ili prilagodi prirodne stvari ili stanja /okolnosti/ svojoj vlastitoj upotrebi /primjeni/. /Sinteza./
Danas su Znanost i Umjetnost odijeljeni jedna od druge, i netko bi mogao staviti prigovor da "Magika ne može biti i Znanost i Umjetnost, tj. ako je Znanost ne može biti Umjetnost, i obrnuto." Na takav prigovor možemo odgovoriti slijedeće: "Osnovne kvalitete i znanstvenika i umjetnika prisutne su u svakom čovjeku, svatko ima i integrativnu i analitičku kvalitetu, tj. osjećaje i intelekt. Kao što kod djeteta naučne i umjetničke sposobnosti mirno drijemaju jedna pored druge, takav je slučaj bio i u 'mladosti ljudske vrste', tj. ove dvije discipline /Znanost i Umjetnost/ su opstojale u jedinstvenom sistemu, koji mi danas nazivamo Magika. Kako je čovječanstvo sazrijevalo, desilo se ono što se zbiva i kod djeteta kada sazrije u čovjeka, tj. došlo je do odvajanja Nauke od Umjetnosti. Ovo odvajanje je, kao što vidimo, koristilo razvoju ovih disciplina, ali je također bilo i osjetnih gubitaka za obje. No ako usporedimo neke od prvaka ovih disciplina, vidljivo je da kod njih ove dvije osobine skladno koegzistiraju /tj. netko može biti istovremeno i vrhunski naučnik i umjetnik, a o njemu samome ovisi na kojem području će se više izraziti - npr. Leonardo je jedan od takovih primjera, a opet ima i vrhunskih fizičara, koji imaju velike sposobnosti za muziku, itd./
Zbog čega je Magika Znanost i Umjetnost?
- Stoga što objedinjuje ova dva sistema.
- Stoga što koristi dva načina stjecanja znanja, tj.:
-objektivni, naučni način stjecanja znanja
-subjektivni, umjetnički ili mistički način stjecanja znanja u "naročitim stanjima svijesti".
Nepovjerenje "znanstvenika" prema Magici je slično nepovjerenju neukog čovjeka prema "čudima današnje znanosti", tj. neukom čovjeku su "čuda" neke pojave koje se zbivaju "automatski" već na pritisak "dugmeta-prekidača". A što da kaže za ona zbivanja, koja se počinju odvijati kada "misao" aktivira neke "prekidače".
3. Promjena = "Učiniti drugačijim nego li je to bilo prije."
Trebamo naglasiti da se pod promjenom ne podrazumijeva preuređivanje postojećeg, već njegova POTPUNA promjena.
Preuređivanje spada u vještičarstvo, a sve djela vještičarstva su iluzorna; i njihovi očiti efekti počivaju na ideji da je moguće promijeniti stvari njihovim pukim preuređivanjem.
4. Predmet /subjekt/ Promjene u ovoj definiciji nije /usko/ određen. Ako već trebamo odrediti predmet, tada su to "Uzroci postojećih pojava" /egzistirajućih fenomena/.
Ovdje trebamo naglasiti da je veliki promašaj ograničiti ovu definiciju tako, da se kao Predmet Promjena odredi svijest. Jer tada se dešava ono, što je čest slučaj kod onih koji prakticiraju "magiju", a to je "stvaranje lažnog raspoloženja". Takovi sistemi direktno spadaju u vještičarstvo, jer se tu koristi autosugestivno ili hetero djelovanje na svijest, i tu se ne zbiva promjena svijesti, već samo njeno prestrukturiranje. Ovo je slično "liječenju" uz pomoć sredstava za ublaženje bolova - bol je ublažen, ali uzrok bola ili nezadovoljstva nije uklonjen.
Ne želim da me se krivo shvati, pa ću pojasniti zbog čega sam naveo "svijest" kao Predmet Promjena. To sam naveo zbog toga, što se ova disciplina /Magika/ često pokušava ograničavati na "psihičke pojave", tj. "psihičke pojave" se navode kao Predmet Promjena.
Iako je "funkcioniranje duha i tijela /psihe i fiziologije/ međuzavisno, pa promjena u aktivnosti jednog automatski uključuje istosmjernu promjenu aktivnosti kod drugog", kod izbora Predmeta Promjene je potrebno najprije pronaći Uzrok određene pojave ili Predmeta, i djelovati na Uzrok. Jer ukoliko djelujemo na pojavu, a Uzrok ostane nedirnut, tada je to opet samo prestrukturiranje, a ne Promjena.
Da naglasimo:
Predmet Promjene je Uzrok "Postojeće pojave", koju nastojimo Promijeniti u skladu s Voljom.
5. Volja = Energija kojom svjesno raspolažemo /sloboda izbora/.
K. G. Jung definira "volju" kao "ukupnu psihičku energiju koja svijesti stoji na raspolaganju. Voljni proces bio bi, prema tome, energetički proces, koji se izaziva svjesnom motivacijom."
Njegova definicija je u redu sve dok se odnosi na "svjesnu volju", ali kada želimo odrediti /definirati/ "Istinsku Volju", tada je pojam "Energije" shvaćen puno šire, i nije determiniran samo na "psihičku energiju".)
II. POSTAVKA
SVAKA tražena Promjena može biti izvršena kroz primjenu određene vrste i stupnja Sile na određeni način kroz određeno sredstvo (ili posrednika) na određeni predmet (ili cilj na kojem se želi izvršiti promjena).
...
(Objašnjenje prevodioca:
Da bi se izvršila tražena Promjena, potrebna je primjena Sile /energije/.
Ta Sila mora biti:
- određene vrste /npr. misaona, električna, kinetička, toplinska itd./
- i određenog stupnja /tj. jakosti ili vrijednosti/.
Tu primjenu Sile treba izvesti:
- na određeni način
- i kroz određeno sredstvo /posrednika/.
/Zatim/ Tu Silu treba primijeniti na:
- određeni predmet /ili cilj na kojem se želi promjena.)
III. RAZMATRANJA - TEOREME
- Svaki namjeran akt je Magički Akt.
- Svaki uspješan akt je podčinjen (već navedenoj) postavci.
- Svaki neuspjeh dokazuje da jedna ili više traženih postavki nije (bila) ispunjena.
- Prvo pomagalo za uzrokovanje neke promjene jeste kroz razumijevanje kakvoće i količine stanja.
- Drugo pomagalo za uzrokovanje neke promjene jeste praktična sposobnost staviti u pravi pokret nužne sile.
- "Svaki muškarac i svaka žena jest zvijezda". To znači, da je svako ljudsko biće suštinski neovisna individua sa svojim vlastitim osobnim karakterom i osobnim kretanjem.
- Svaki muškarac i svaka žena ima pravac (putanju), (koji se) dijelom oslanja na jastvo (self), i dijelom na okolinu koja je prirodna i nužna za svakoga. Svatko tko je odstupio od svog vlastitog pravca, da li kroz nerazumijevanje samog sebe, ili kroz vanjski otpor, dolazi u sukob s redom Univerzuma, i u skladu s tim pati.
- Čovjek čija se svjesna volja ne podudara s njegovom Istinskom Voljom gubi svoju snagu. Stoga on ne može očekivati da će uspješno vršiti svoj utjecaj na svoju okolinu.
- Čovjek koji vrši svoju Istinsku Volju je potpomognut inercijom Univerzuma (tj. Istinska Volja je u skladu s Prirodnim Zakonima, i prema tome ima njihovu podršku. Prev).
- Priroda je neprekidna pojava, stoga mi ne znamo u svim slučajevima kako su sve stvari međusobno povezane.
(U Prirodi se sve neprekidno mijenja, ali te promjene se zbivaju po određenim zakonima koji su u većoj ili manjoj mjeri stabilni. Prev.) - Znanost nas osposobljava da možemo iskoristiti neprekidnost Prirode kroz iskustvenu primjenu izvjesnih načela, čija međuigra sadrži različita pravila o međusobnoj povezanosti ideja na način koji je iznad našeg sadašnjeg shvaćanja.
- Čovjek ne poznaje (dovoljno) prirodu svog vlastitog bića i moći. Dok ideja o njegovim ograničenjima počiva na njegovom prošlom iskustvu, svaki korak njegovog napredovanja širi njegovo carstvo. Stoga je neopravdano naznačiti teoretske granice o tome što on može biti ili činiti.
- Svaki čovjek je više ili manje svjestan da njegova osobnost (individualnost) sadrži nekoliko razina (vrsta) postojanja, dok on drži da su njegova najfinija načela samo predznaci promjena u njegovom grubom nosiocu (vehicle). Može se pretpostaviti, da se sličan red širi kroz prirodu.
- Čovjek je sposoban biti, i koristiti sve što opaža, jer sve što on opaža je na određeni način dio njegovog bića. Tako on može cjelokupni Univerzum, kojeg je on svjestan, podvrgnuti svojoj individualnoj volji.
- Svaka sila u Univerzumu je sposobna da bude preoblikovana (transformirana) u bilo koji drugi oblik sile kroz pogodna sredstva. Tako tu imamo neiscrpnu zalihu bilo koje određene vrste sile, koja nam može biti potrebna.
- Primjena bilo koje date sile dira sve vrste bića koja postoje u predmetu na koji je primijenjena, neovisno o tome koje vrste su neposredno dirnute.
- Čovjek se može učiti upotrebi bilo koje sile, da bi one služile bilo kojoj svrsi, privučen preimućstvom gornjeg teorema.
- On može privući sebi bilo koju silu Univerzuma, učinivši sebe pogodnim provodnikom za to, uspostavivši povezanost, i uredivši stanja tako da se njihova priroda tome pokorava i teče prema njemu.
- Čovjekovo osjećanje sebe kao odvojenog i suprotstavljenog Univerzumu je prepreka za provođenje struja (Univerzuma). To ga izolira.
(Danas se već malo više uočava ta činjenica, i teme o čovjekovoj "otuđenosti" su sve prisutnije. Prev.) - Čovjek može privući i upotrebljavati samo one sile, za koje je on stvarno pogodan.
- U suštini nema granica širini odnosa nekog čovjeka s Univerzumom; jer ubrzo nakon što on učini sebe jednim s nekom idejom, sredstva mjere prestaju postojati. Ali njegova moć iskorištavanja te sile je ograničena njegovom mentalnom moći i sposobnošću, i stanjima njegove ljudske okoline.
- Svaka individua je suštinski samodovoljna. Ali ona je nezadovoljna sobom sve dok nije uspostavila sebe u svoj pravi odnos s Univerzumom.
- Magika je Znanost samorazumijevanja sebe i svojih stanja. Ona je Umjetnost upotrebe tog razumijevanja u akciji.
- Svaki čovjek ima neponištivo pravo biti ono što jeste.
- Svaki čovjek mora izvoditi Magiku (djelovati Magički, Prev.) svaki put kada on djeluje ili čak misli, pošto je misao unutarnji čin, čije djelovanje na kraju utiče na akciju, iako to ne mora biti svaki put.
- Svaki čovjek ima pravo na samo-opstojnost (self-preservation) i pravo ispuniti sebe do krajnosti. (Razviti puni potencijal individue na svim područjima duha, tijela, ponašanja i okoline. Prev.)
- Svaki čovjek će učiniti Magiku osnovicom svog života. On će učiti njene zakone i živjeti po njima.
- Korist znanja je spontana akcija u svjetlu znanja.
- Zbog toga jer je uspjeh akcije ovisan o znanju, znanje mora biti: a) istinito, b) sveobuhvatno, c) pravilno, d) korisno-naučno.
- Današnje znanje je priprema za sutrašnju praksu.) - Svaki čovjek ima pravo ispuniti svoju vlastitu volju bez straha da se ona može miješati (sukobljavati) s voljama drugih; jer to je greška drugih ako se oni miješaju (sukobljavaju) s njim.
UČENJE I ZNANJE
Teorija o akaši
Riječ akaša dolazi iz sanskrta te je ova teorija srodna hinduističkoj filozofiji iako se u sličnim oblicima pojavljuje u gotovo svim religijama. Hall Manly, M.P. Invisible Records of thought and action, California, The philosophical Research Society Inc. 1959 piše da se osnovni djelići materije neprestano gibaju i mjenjaju. Na svaki novi atom više ili manje utječe električno polje u kojem nastaje taj atom. Svaki novi djelić nadomjesti stari, te nosi njegov ‘’žig’’, tako da je utisku trenutka dodano i pamčenje. Misli stvaraju električni naboj i zato utječu na električno polje u kojem se stvaraju stanice. To električno polje utisne misli i osjećaje trenutka u osnovne djeliče materije, na isti način kao što su misli i događaji utisnuti u memorijske stanice ljudskog tijela. Električni naboj svake misli je jedinstven. Nabijeno je i električno polje. Svaki električni naboj što stvorim (misli) u električno nabijenoj okolini utjecat će na cijelu okolinu (primjerice pomicanje predmeta snagom misli). U toj okolini stvaraju se molekule, tako će učinak mojih misli na okolinu utjecati i na novostvorene molekule, tj. moje misli će biti pohranjene u tim molekulama. Kao da bacimo kamenčić u vodu i promatramo valove, što je kamen veći, jači su valovi.
UČENJE, UČITELJ I UČENIK
-Mnoge su greške u razmišljanju učenika o učitelju. Mnogi od vas biti će vjerojatno razočarani s iznesenim podacima.
-kada je učenik SPREMAN učitelj se pojavljuje, ali je TEŠKO naći jednog jedinog pravog učenika.
-Učitelj nemora biti jedan čovjek nego više njih koji vas nesvjesno vode do cilja. Učitelj može biti knjiga, osoba, astralno biće……tj.on ne mora biti u fizičkom obliku kako početnici razmišljaju. Ponekad moraju pronači i učitelja u sebi.
Susret s učiteljem ne olakšava situaciju učenika i ne otklanja njegove probleme i ne preuzima odgovornost na sebe, ponekad učitelj sam može donjeti više problema. Pravi učitelj ima moć da izazove duhovnu krizu u učeniku koji stupi u polje njegovog psihičkog zračenja. Ta kriza je osnovna poluga duhovnog razvoja preko koje učitelj djeluje na učenika.
Učitelj ne pokazuje okultne moći, jer je to igra za budale. Svoje moći ne pokazuje ni pred učenikom, niti se njima hvali.
Odnos učitelja i učenika je zajednička duhovna veza, dva vida očitovanja iste cijeline.
Učenik prije susreta krače ili duže vrijeme izučava i proučava okultnu literaturu, razgovara s istomišljenicima i nerjetko radi vježbe nekog od brojnih sustava koji mu trebaju pročistiti moral i usavršiti skrivene sposobnosti.
Učitelj počinje procesom izgradnje karaktera učenika i objašnjavanja prave realnosti koju je učenik u dosadašnjem životu krivo naučio (poput pranja mozga, i ponovnog programiranja). Učenik će razviti novi pogled na svijet i počet će preuzimati nadzor nad svojim životom. Prestati će druge optuživati za vlastite osječaje i neće više biti žrtva okolnosti. Više se neće osječati nemočnim. Osječaji će postati izbor.
Odgovarajući učinci:
1. izgradnja karaktera
2. neiskrivljeno spoznavanje realnosti
3. potpuno prihvačanje odgovornosti za samog sebe i svojih postupaka
4. prihvačanje samog sebe i ljubav prema sebi je ispunjenje
5. ovladavanje osječajima
6. ispunjenje stvara potpuno poštenje
7. potpuna neiskvarenost
8. bezuvjetna ljubav
9. ovladavanje životnom silom vlastitog tijela
10. spoznavanje stvarnosti iza iluzije uzrokuje integraciju i transcedenciju mozga
11. primanje poruka od anđela i traženje anđela čuvara
12. inicirani vidi Boga ‘’oči u oči’’ (penialno iskustvo)
-Sve knjige koje su učeniku dospjele u ruke, svi ljudi koji su mu davali odgovore na njegova pitanja, svi instruktori i učitelji samo su maske njegovog pravog, istinskog i jedninog učitelja, njegovog jastva. Greške i teškoće s kojima se učenik susreče su normalan proces učenja (bez muke nema nauke), a učitelj mu neće puno pomagati na tom krvavom putu.
-Jedan novinar je postavio pitanje Dalaj Lami: ‘’kako se duhovno razvijeni ljudi osječaju kada ih zadesi nesreća ili smrt bližnjih?’’ a Lama mu je odgovorio da osječa strahovitu patnju ali ona kratko traje, ali njegova patnja je daleko jača nego kod prosječnih ljudi jer je otvoreniji i suočava se s njom potpuno i neposredno.
-Dokazano je da ljudi s okultnim moćima nisu sretni tj. da ih to upravo često unesrećuje, jer svaka moć donosi veću odgovornost. Možete li se pomiriti s time?
Pitanje za sve vas na koje ne morate meni odgovoriti, odgovoriti sebi. Tragate li za okultnim moćima ili za odgovorima i istinom?
‘’Onaj tko ne zna i ne zna da ne zna BUDALA je. Kloni ga se’’
‘’Onaj tko ne zna, a zna da ne zna, UČENIK je. Pouči ga’’
‘’Onaj tko zna, a ne zna da zna, SLIJEP je. Vodi ga’’
‘’Onaj koji zna, i zna da zna, UČITELJ je. Slijedi ga’’
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
kako ste došli do toga posrednika?Sefirot wrote:
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost,
mislim, znanost se ne slaže s vama.
_________________
Insofar as it is educational, it is not compulsory;
And insofar as it is compulsory, it is not educational
aben- Posts : 35459
2014-04-16
Re: Occult 101
Servitori, sigili, egregori, božanske forme
Što je ovo navedeno u naslovu? Većini vrlo vjerojatno nepoznato i spuky.
Elementali - duhovni entiteti vezani za neki element (vatra, voda, zrak i zemlja).
Zrak - Silfe
Zemlja - gnomi
vatra - salamanderi
voda - udine
Navedeni su često spominjani u predkršćanskim mitovima ili pak danas u pričama za djecu. Samo kao primjer, salamanderi se spominju kao 'domaći' u šumi Striborovoj. Od najpoznatijih vodenih duhova, udina iz raznih mitova su Sirene.
Servitori- sluga. Entitet stvoren od praktikanta da izvrši neko djelo. Za razliku od elementala koji su duhovi prirode servitori su umjetno stvoreni oblici od strane praktikanta. Najčešće napravljen od sigila i vizualizacije praktikanta koji mu daje život, ime i mjesto prebivališta te mu određuje životni vijek. Hrani ga ritualno svojom energijom uz točno određene zahtjeve. Može (ali i nemora) imati i fizičku forumu kao mjesto prebivališta u smislu kipa (vidi: golem iz židovske mitologije). Nakon izvršenog zadatka bi se trebalo ovaj oblik uništiti (ako mu se nije već formirao životni vijek) jer bi mogao formirati samosvijest što bi moglo biti opasno (vidi: Dion Fortune - PSIHIČKA SAMOOBRANA - studija okultne patologije i kriminala; str 44-45).
D.Fortune (Violet Mary Firth Evans; moto/magijsko ime: "Deo, non fortuna" (Lat: "by God, not fate")) - Okultistica, jedna od osoba koju se može smatrati autoritetom u okultizmu. Članica originalne zajednice G:.D:. te osoba koja je formirala bratstvo unutarnjeg svijetla.
Egregori - entitet kolektivnog uma, 'umna forma', čuvar, ako se radi o obiteljskoj tradiciji kakve se često nalazile u starim vjerovanjima, onda je to obiteljski duh čuvar (ovo me podsjetilo na Vestu, rimsku božicu kućnog ognjišta no u širem pojmu), Duhovni entitet, najčešće stvoren ritualno od strane neke grupe i služi kao čuvar grupe. Hrani se energijom članova te zajednice. Često ga prozivaju božanstvom. Može ga se prozvati i anđelom čuvarom. Razmislite, nema li svaka vjerska/duhovna grupa često ime po nekom svom "čuvaru"? Ako čemo dalje, čak i države imaju svoje egregore.
Neki govore da bi se trebali riješiti svih egregora da bi uspostavili potpunu slobodu no mislim da je to u neku ruku i nemoguće.
(vidi egregori: egregor1, egregor2)
Božanska forma (god-form) - praktikant se postavlja u formu nekog boga da bi time prizvao božanske snage i vrline u sebe te postao, trenutno, nosioc boga kojeg je prizvao.
Sigili - formirani pisani oblik servitora, bilo da je on umjetno napravljen iz ideje praktikanta ili već postojeći. Najpoznatija dva načina izrađivanja sigila su preko:
1 sastavljanjem grafičkog pečata od napisane željene ideje.
2 kemea (svaka planeta ima svoju kameu, magijski kvadrat) ili ruže sa ružinog križa (što je univerzalna kamea).
Ovdje možemo vidjeti kameu koja jako liči na Jupiterovu ali to nije, a nalazi se na katedrali Sagrada Família u Barceloni.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Ljudi se prvenstveno i najčešće susreće sa vješticama kad se govori o magiji i tu se misli na najširi oblik koji je relativno mlad, Wicca koja govori da se temelji na vještičarstvu no osobno nisam baš uvjeren. Ljudi počnu najčešće čitati o magiji iz niskih i pokvarenih pobuda poput osvete, privlačenja novca ili ljubavi točno određene osobe itd. i naravno to nisu viši ciljevi, nisu usklađeni sa pojmom Velikog Djela i dobivanja Kamena Mudraca, Svetog Vjenčanja, komunikacije sa Geniusom, SAČ, Arhitektom, Stopiti se sa Kristom i drugim pojmovima savršenstva, tj. cilja ovisno o tradiciji i školi koju se prati. No učenja, bez obzira o školama najčešće nisu jako različita (prilikom čega se oformio i smjer kaotike).
Među najosnovnijim učenjima i praksama...
jedan od temelja, su asane (položaji tijela), pranajame (kontrole daha), vizualizacije....
Razmatranje i zadržavanje korespodencijskih tablica (vidi: The Golden Dawn, I.Regardie; Liber 777, A.Crowley) gdje se navodi pod koju sferu što spada, od božanskih imena i 'godform', preko sfera postojanja pa do anđeoskih korova, arkanđela i anđela te biljaka, životinja, kristala, boja, zvukova, ljudske anatomije itd itd itd... primjer.
Gematrija je bitna jer alef bet služi i kao brojčani sustav. Tako ljubav (agape) i Volja (Thelema) imaju istu vrijednost 93. Vidi Thelema & gematria. Ovo je važno za izradu sigila ili povezivanje pojmova. vidi: sacred_texts.
Među najosnovnijim učenjima i praksama...
jedan od temelja, su asane (položaji tijela), pranajame (kontrole daha), vizualizacije....
Razmatranje i zadržavanje korespodencijskih tablica (vidi: The Golden Dawn, I.Regardie; Liber 777, A.Crowley) gdje se navodi pod koju sferu što spada, od božanskih imena i 'godform', preko sfera postojanja pa do anđeoskih korova, arkanđela i anđela te biljaka, životinja, kristala, boja, zvukova, ljudske anatomije itd itd itd... primjer.
"Knowledge of Sciences."
The Planet corresponding is Mercury, its number eight, its lineal figures the octagon and octagram. The God(godname) who rules that planet Thoth, or in Hebrew symbolism Tetragrammaton Adonai and Elohim Tzabaoth, its Archangel Raphael, its Choir of Angels Beni Elohim, its Intelligence Tiriel, its Spirit Taphtatharath, its colours Orange (for Mercury is the Sphere of the Sephira Hod, 8), Yellow, Purple, Grey, and Indigo rayed with Violet; its Magical Weapon the Wand or Caduceus, its Perfumes Mastic and others, its sacred plants Vervain and others, its jewel the Opal or Agate; its sacred animal the Snake, &c., &c.
Gematrija je bitna jer alef bet služi i kao brojčani sustav. Tako ljubav (agape) i Volja (Thelema) imaju istu vrijednost 93. Vidi Thelema & gematria. Ovo je važno za izradu sigila ili povezivanje pojmova. vidi: sacred_texts.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Duhovni svijet nije materijalan, naravno i naravno da ne postoje materijalni dokazi no postoji nešto po čemu možemo govoriti o nečemu da je moguće ili nije.
Duhovni svijetovi se djele na 4 razine, 4 sfere postojanja.
Atziluth (עולם אצילות) - Najviši svijet, područje Božanstva. Makrokozmos.
Beri'ah ( בריה) - Svijet kreacije, anđeoski korovi/demonski korovi na drvetu smrti.
Yetzirah (עולם יצירה ) - Svijet formacije, Arkanđeoske sfere/arkdemonska sfera na drvetu smrti.
Assiah ( עולם עשיה) - svijet akcije, djeli se na vidljivu, fizičku sferu i astralnu sferu, anđeli, demoni, elementali, astralni entiteti, fantomi/"duhovi", umjetno stvorene forme tzv. servitori, itd itd itd. pod ovu sferu spada i čovjek kao fizičko biće. Mikrokozmos.
Sva četiri plana egzistencije su povezana i nerazdvojna, a ne odvojena (kao npr. općina-grad-županija-država). Svaka akcija u jednoj sferi izaziva reakciju u drugim sferama. Nastanak je počeo od sfere Atziluth i kretao se prema dolje, prema nižim sferama no fizičke forme. No kretanje nije samo odozgora prema dolje nego i obrnuto te, iako ne vrijede ista pravila (meta)fizike za sve sfere, one reagiraju na određene akcije što govori Hermesov zakon 'kako je gore tako je i dole' te formula coagula-solve.
Svaku izjavu koju čujem od bilo koga uspoređujem sa 4 plana egzistencije, te sa 10 sfera, ako nije u skladu, naravno da ću odbaciti kao što bi odbacio bilo koju izjavu da voda može nastati drugim elementima osim dva atoma vodika i jednog atoma kisika. Naravno da izjava može biti u skladu sa navedenim, a da nisam uvidio i shvatio povezanost no u tom slučaju (bi) se ispričao i ispričavam se.
Upravo zbog ovog sustava izjave ne da ne prihvačam nego ih i negiram dok se konkretno ne obrazlože na čemu se temelje ,jer iako se duhovni elementi ne mogu dokazati, mogu se razmatrati kao uzročno-posljedične veze (Hremesov zakon).
Duhovni svijetovi se djele na 4 razine, 4 sfere postojanja.
Atziluth (עולם אצילות) - Najviši svijet, područje Božanstva. Makrokozmos.
Beri'ah ( בריה) - Svijet kreacije, anđeoski korovi/demonski korovi na drvetu smrti.
Yetzirah (עולם יצירה ) - Svijet formacije, Arkanđeoske sfere/arkdemonska sfera na drvetu smrti.
Assiah ( עולם עשיה) - svijet akcije, djeli se na vidljivu, fizičku sferu i astralnu sferu, anđeli, demoni, elementali, astralni entiteti, fantomi/"duhovi", umjetno stvorene forme tzv. servitori, itd itd itd. pod ovu sferu spada i čovjek kao fizičko biće. Mikrokozmos.
Sva četiri plana egzistencije su povezana i nerazdvojna, a ne odvojena (kao npr. općina-grad-županija-država). Svaka akcija u jednoj sferi izaziva reakciju u drugim sferama. Nastanak je počeo od sfere Atziluth i kretao se prema dolje, prema nižim sferama no fizičke forme. No kretanje nije samo odozgora prema dolje nego i obrnuto te, iako ne vrijede ista pravila (meta)fizike za sve sfere, one reagiraju na određene akcije što govori Hermesov zakon 'kako je gore tako je i dole' te formula coagula-solve.
Svaku izjavu koju čujem od bilo koga uspoređujem sa 4 plana egzistencije, te sa 10 sfera, ako nije u skladu, naravno da ću odbaciti kao što bi odbacio bilo koju izjavu da voda može nastati drugim elementima osim dva atoma vodika i jednog atoma kisika. Naravno da izjava može biti u skladu sa navedenim, a da nisam uvidio i shvatio povezanost no u tom slučaju (bi) se ispričao i ispričavam se.
Upravo zbog ovog sustava izjave ne da ne prihvačam nego ih i negiram dok se konkretno ne obrazlože na čemu se temelje ,jer iako se duhovni elementi ne mogu dokazati, mogu se razmatrati kao uzročno-posljedične veze (Hremesov zakon).
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Malo okultne gematrije
Thelema - 93
David Cherubim navodi:
Bill Heidrik:
http://www.biblewheel.com/gr/gr_93.asp
Thelema - 93
David Cherubim navodi:
93 = OIVZ (Aiwaz), THELEMA (Will), AGAPE (Love), LGS (Logos and Legis, the Word and the Law), MGIKK (Magick), IAChChVS (Iachhus), BNI AL (Sons of God), TzBA (Will, Star, Army or Host), and LAShTAL (Magical Formula). 93 is the numerical value of the Word of the Neophyte Grade of the A.·. A.·.. It is also the number of the Lost Word of the Freemason.
Bill Heidrik:
93 > 12 > 3 - 93 - 93 = 3x31
--- (903 w/f); to be white, to shine; to be conspicuous.
--- pr.n. "Tent of the Height" --- wife of Esay, also name of a tribe of Edomites.
--- to shine; to fashion.
--- to be willing.
--- (813 w/f); reproaches or revilings.
--- slackness; interval.
--- (813 w/f); to flow, flow out; to lend, borrow.
--- pr.n. "The Dew is Father-in-law" (implies a blessing, dew is a free gift of the deity; but rain must be earned).
--- to cover, veil; covering, protection; a canopy, curtain, bridal-couch, bride's chamber.
--- pr.n. "God Understands".
--- wearied; labor, toil; a work done; gain, earnings; pain or labor (of giving birth or producing offspring). (Compare with Lt. INRI).
--- (87); frankincense.
--- (743 w/f); to enclose or shut up; to hand over or surrender; a shield.
--- a torrent.
--- a possessing or occupying; a possession or estate; an inheritance; destiny or lot.
http://www.biblewheel.com/gr/gr_93.asp
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Grafički prikaz rituala LRP
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Primjer euharistije (Vino)
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Prikaz Hrama uređenog za Goecijske radove (Kralja Solomona).
Last edited by Sefirot on 18/12/2014, 11:22; edited 2 times in total
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Hram uređen za prizivanje entiteta bartzabel-a pod jurisdikcijom Marsa.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
[quote="aben"][quote="Sefirot"]
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost,
[/quote]
kako ste došli do toga posrednika?
mislim, znanost se ne slaže s vama.[/quote]
I sad on nije,,misionar okultizma ,,,a veliča ga na sva usta!
Napiši tako nešto o kršćanstvu,vrištat će"Misionarenje,misionarenje,to je zlo>!"
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost,
[/quote]
kako ste došli do toga posrednika?
mislim, znanost se ne slaže s vama.[/quote]
I sad on nije,,misionar okultizma ,,,a veliča ga na sva usta!
Napiši tako nešto o kršćanstvu,vrištat će"Misionarenje,misionarenje,to je zlo>!"
Patriot_1- Posts : 2066
2014-04-30
Re: Occult 101
Zanimljiva tema.
Al' nekoliko slika i prikaza koje si stavio se ne vide. Ne znam vide li ostali, možda je samo do mog browsera
Al' nekoliko slika i prikaza koje si stavio se ne vide. Ne znam vide li ostali, možda je samo do mog browsera
Guest- Guest
Re: Occult 101
Patriot_1 wrote:aben wrote:kako ste došli do toga posrednika?Sefirot wrote:
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost,
mislim, znanost se ne slaže s vama.
I sad on nije,,misionar okultizma ,,,a veliča ga na sva usta!
Napiši tako nešto o kršćanstvu,vrištat će"Misionarenje,misionarenje,to je zlo>!"
Ako se ne varam, ovo je prva tema ovog tipa o okultizmu; o kršćanstvu su više-manje gotovo sve ostale.
Ne moraš nešto prakticirati, nije svaki put za svakoga, al' zašto se ne informirati i upoznati nešto drugačije...
Guest- Guest
Re: Occult 101
Patriot_1 wrote:aben wrote:kako ste došli do toga posrednika?Sefirot wrote:
2. Postulat: posrednik između materijalnog svijeta i svijesti je astralna svijetlost,
mislim, znanost se ne slaže s vama.
I sad on nije,,misionar okultizma ,,,a veliča ga na sva usta!
Napiši tako nešto o kršćanstvu,vrištat će"Misionarenje,misionarenje,to je zlo>!"
pitanje,
Znaš li koja je razlika između
1. Predloženo da se nauči jer znanje pobija neznanje iz kojeg proizlazi paranoja i strah od drugačijeg.
2. predloženo da se prihvati da bi se spasio, a samim time negirao i sotonizirao sve ostalo.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Alex Sanders sa Velikom svećenicom Maxine
Tradicija Alexandrianske Wicca-e
Tradicija Alexandrianske Wicca-e
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Primjer otvaranja kruga
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Primjer jednog prekrasnog Hrama.
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Re: Occult 101
Spreman oltar za Gnostičku Misu
_________________
Do what thou Wilt shall be the whole of the Law! Love is the Law, Love under Will
https://www.facebook.com/KrvavaPovijestCrkve?fref=ts
Sefirot-
Posts : 1898
2014-04-29
Lokacija: : Zagreb
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
ex-iskon-pleme :: Društvo :: Religija
Page 1 of 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum