Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Page 2 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by sitting_bull on 15/2/2017, 09:37

kad ne možeš pobiti đikićeve argumente, onda ga javno napadni i pokušaj diskreditirati kako bi time neizravno doveo u sumnju argumentaciju osobe koju napadaš!

već viđeno od sluganskih, ili unajmljenih i plaćenih piskarala...
avatar
sitting_bull

Male
Posts : 4985
2015-09-28

Lokacija: : zagreb

Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by asilovski on 15/2/2017, 09:47

@catabbath wrote:Jbg. Đikić je svijetka klasa a Barišić je s "kupljenom" diplomom. Normalno da balkanski krkani navijaju za lopinu Barišića.
Normalno treba otjerati Đikića jer kvari prosjek IQ od 88 bodova, lažne diplome, izmišljenje sinekure, te propala sveučilišta
avatar
asilovski

Posts : 16596
2014-04-17


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by asilovski on 15/2/2017, 09:49

@michaellcmacha wrote:ne bi čudilo da i u tom labosu na kraju ispadne da su se okretali "putni nalozi"... i saucha je sam plaćao svoje račune, tako je i đikić donirao tisuće eura, sad ne bi bilo zgorega pogledati koliko je lab povukao milijuna...
u obranu hadezea treba đikića oblatiti heheh

avatar
asilovski

Posts : 16596
2014-04-17


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by slidingdoorsoperator on 15/2/2017, 09:50

@catabbath wrote:A valjda je samo ime Augsburg garancija imunosti na takve pojave, nešto kao vilenjački Rivendell iz Međuzemlje :) . Malo morgen.

Ma nije morgen, ni mali ni veliki. :D To je paranoja, čovječe. :) Čista paranoja. :)

slidingdoorsoperator

Posts : 2340
2016-11-04


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by marcellus on 15/2/2017, 09:50

@sitting_bull wrote:kad ne možeš pobiti đikićeve argumente, onda ga javno napadni i pokušaj diskreditirati kako bi time neizravno doveo u sumnju argumentaciju osobe koju napadaš!

već viđeno od sluganskih, ili unajmljenih i plaćenih piskarala...

Đikić zapravo nema argumente osim jedne fusnote iz 2008 koja je ispravljena u izdanju iz 2010.

i priče o "autoplagijatu" što je jako sklizak teren jer to nije plagijat, autoplagijat je oksimoron, druga stvar je je li on u danom slučaju etičan ili ne, o tome će se očitati sveučilište u augsburgu, ako je on svoj prethodni rad proširio novim dokazima i činjenicama, onda je sve ok

_________________
avatar
marcellus

Posts : 16665
2014-04-16


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by marcellus on 15/2/2017, 09:51

a za barišića me boli kurac, za plenkovića naročito, samo ne mogu prijeći preko toga da nikom ne smeta jedna lopuža obuljenka koja je drkala kurac hribaru u havcu gdje su nestajali milijuni koje je ona trebala kontrolirat kao član UO

_________________
avatar
marcellus

Posts : 16665
2014-04-16


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by marcellus on 15/2/2017, 09:52

ni preko toga da đikić nije pokrenuo nikakvu kampanju protiv plagiranja znanstvenih radova u rh nego protiv barišića osobno a to nije znanost nego politika, znanstveni dosezi đikića nisu mjerodavni za đikića kao političara

_________________
avatar
marcellus

Posts : 16665
2014-04-16


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by slidingdoorsoperator on 15/2/2017, 09:56

@asilovski wrote:
@michaellcmacha wrote:ne bi čudilo da i u tom labosu na kraju ispadne da su se okretali "putni nalozi"... i saucha je sam plaćao svoje račune, tako je i đikić donirao tisuće eura, sad ne bi bilo zgorega pogledati koliko je lab povukao milijuna...
u obranu hadezea treba đikića oblatiti heheh


Gle, Mađarska i Hrvatska na istoj razini IQ. :D


slidingdoorsoperator

Posts : 2340
2016-11-04


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by marcellus on 15/2/2017, 10:01

@asilovski wrote:
@catabbath wrote:Jbg. Đikić je svijetka klasa a Barišić je s "kupljenom" diplomom. Normalno da balkanski krkani navijaju za lopinu Barišića.
Normalno treba otjerati Đikića jer kvari prosjek IQ od 88 bodova, lažne diplome, izmišljenje sinekure, te propala sveučilišta

đikića niko nije tjerao, a niti igdje odlazi jer od 91 živi u njemačkoj i u hrvatsku dolazi tu i tamo održi jedno ili dva predavanja i vrati se doma u frankfurt

_________________
avatar
marcellus

Posts : 16665
2014-04-16


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by slidingdoorsoperator on 15/2/2017, 10:01

@marcellus wrote:to nije znanost nego politika, znanstveni dosezi đikića nisu mjerodavni za đikića kao političara

Logically fallacious

Appeal to Authority

argumentum ad verecundiam

(also known as: argument from authority, appeal to false authority, argument from false authority, ipse dixit, testimonials

Definition: Using an authority as evidence in your argument when the authority is not really an authority on the facts relevant to the argument.

https://www.logicallyfallacious.com/tools/lp/Bo/LogicalFallacies/21/Appeal-to-Authority

slidingdoorsoperator

Posts : 2340
2016-11-04


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by marcellus on 15/2/2017, 10:01

druga stvar što se on duri na nešto što je anđelinović rekao

_________________
avatar
marcellus

Posts : 16665
2014-04-16


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by vuksadinare on 15/2/2017, 10:03

@marcellus wrote:druga stvar što se on duri na nešto što je anđelinović rekao
pa durio se on na puno njih..jer mu nisu htjeli povlađivati..naustrb drugih
avatar
vuksadinare

Posts : 26418
2015-09-08


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by debotoijusto on 15/2/2017, 10:04

@marcellus wrote:a za barišića me boli kurac, za plenkovića naročito, samo ne mogu prijeći preko toga da nikom ne smeta jedna lopuža obuljenka koja je drkala kurac hribaru u havcu gdje su nestajali milijuni koje je ona trebala kontrolirat kao član UO

nikakav novac nije nestao u HAVC-u , prestani lagat
avatar
debotoijusto

Posts : 8035
2014-04-12


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by slidingdoorsoperator on 15/2/2017, 10:06

speare_shaker wrote:
@marcellus wrote:to nije znanost nego politika, znanstveni dosezi đikića nisu mjerodavni za đikića kao političara

Logically fallacious

Appeal to Authority

argumentum ad verecundiam

(also known as: argument from authority, appeal to false authority, argument from false authority, ipse dixit, testimonials

Definition: Using an authority as evidence in your argument when the authority is not really an authority on the facts relevant to the argument.

https://www.logicallyfallacious.com/tools/lp/Bo/LogicalFallacies/21/Appeal-to-Authority

Da nadopunim, ne samo da Đikićev znanstveni autoritet nije mjerodavan za politiku, nego nije niti za one znanosti i znanstvene discipline u kojima Đikićevo znanje nije relevantno.
Primjerice, nitko normalan neće njegove tvrdnje u području kvantne fizike ili astronomije promatrati kao pouzdane beyond reasonable doubt tipa. Čovjek jednostavno nije dovoljno stručan za to područje da bi ga se moglo utemeljeno smatrati autoritetom.
Ali to je inače problem sa bapskim jezicima kod nas, pogotovo kada ih onako usput puca paranoja.
On ima valkutet, dotur je, pamitan čovik pa sve zna najbolje!

slidingdoorsoperator

Posts : 2340
2016-11-04


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by vuksadinare on 15/2/2017, 10:07

@debotoijusto wrote:
@marcellus wrote:a za barišića me boli kurac, za plenkovića naročito, samo ne mogu prijeći preko toga da nikom ne smeta jedna lopuža obuljenka koja je drkala kurac hribaru u havcu gdje su nestajali milijuni koje je ona trebala kontrolirat kao član UO

nikakav novac nije nestao u HAVC-u , prestani lagat
ne..samo se dobrano razlio po privatnim đepovima... :)
avatar
vuksadinare

Posts : 26418
2015-09-08


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by debotoijusto on 15/2/2017, 10:08

@marcellus wrote:
@asilovski wrote:
@catabbath wrote:Jbg. Đikić je svijetka klasa a Barišić je s "kupljenom" diplomom. Normalno da balkanski krkani navijaju za lopinu Barišića.
Normalno treba otjerati Đikića jer kvari prosjek IQ od 88 bodova, lažne diplome, izmišljenje sinekure, te propala sveučilišta

đikića niko nije tjerao, a niti igdje odlazi jer od 91 živi u njemačkoj i u hrvatsku dolazi tu i tamo održi jedno ili dva predavanja i vrati se doma u frankfurt
Đikić je diplomirao u vrijeme kada je počeo Domovinski rat, pa se tada zaposlio u Sanitetskom stožeru te radio na prikupljanju podataka o civilnim žrtvama u ratu. Budući da nije uspio dobiti plaćeni radni staž u Hrvatskoj, unatoč svojim vrhunskim rezultatima na fakultetu, Đikić je prihvatio poziv američkog Instituta u New Yorku i tamo otišao na specijalizaciju iz molekularne biologije.
Đikić je na fakultetu upoznao svoju djevojku, buduću suprugu Ingu Ivanković. S njom se, nakon što je doktorirao u New Yorku, preselio u Švedsku. Tamo su dobili kćer Karlu, koja je iznenadno umrla u ožujku 2002. godine, kada je imala samo tri godine. Zbog te obiteljski tragedije, Đikić više nije htio ostati u Švedskoj, budući da ga je tamo sve podsjećalo na pokojnu kćer, već je prihvatio prvu poslovnu ponudu i krajem iste godine s obitelji se preselio u Frankfurt

novinar  :hekla
avatar
debotoijusto

Posts : 8035
2014-04-12


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by marcellus on 15/2/2017, 10:09

speare_shaker wrote:
speare_shaker wrote:
@marcellus wrote:to nije znanost nego politika, znanstveni dosezi đikića nisu mjerodavni za đikića kao političara

Logically fallacious

Appeal to Authority

argumentum ad verecundiam

(also known as: argument from authority, appeal to false authority, argument from false authority, ipse dixit, testimonials

Definition: Using an authority as evidence in your argument when the authority is not really an authority on the facts relevant to the argument.

https://www.logicallyfallacious.com/tools/lp/Bo/LogicalFallacies/21/Appeal-to-Authority

Da nadopunim, ne samo da Đikićev znanstveni autoritet nije mjerodavan za politiku, nego nije niti za one znanosti i znanstvene discipline u kojima Đikićevo znanje nije relevantno.
Primjerice, nitko normalan neće njegove tvrdnje u području kvantne fizike ili astronomije promatrati kao pouzdane beyond reasonable doubt tipa. Čovjek jednostavno nije dovoljno stručan za to područje da bi ga se moglo utemeljeno smatrati autoritetom.
Ali to je inače problem sa bapskim jezicima kod nas, pogotovo kada ih onako usput puca paranoja.
On ima valkutet, dotur je, pamitan čovik pa sve zna najbolje!


to ti je klasičan naslov u jutarnjem, "znanstvenici tvrde". Ako znanstvenici tvrde, onda je zacijelo točno, zar ne? Samo što se tu u tri reda novinske drljotine često izvlači zaključak kojeg u izvornom znanstvenom radu na kojeg se poziva preko radio mileve nema, jer ga autor teksta nije pročitao nego se poziva na drugi novinski članak, običnu u huffpostu koji je ozbiljan ko miki maus, da ne govorim da se znanstvenici u pravilu ne mogu dogovoriti ni koje je boje govno


Last edited by marcellus on 15/2/2017, 10:10; edited 2 times in total

_________________
avatar
marcellus

Posts : 16665
2014-04-16


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by slidingdoorsoperator on 15/2/2017, 10:09

@vuksadinare wrote:ne..samo se dobrano razlio po privatnim đepovima... :)

Prvo po interesnim lobijima, pa onda po privatnim džepovima. Basketball

slidingdoorsoperator

Posts : 2340
2016-11-04


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by debotoijusto on 15/2/2017, 10:10

@vuksadinare wrote:
@debotoijusto wrote:
@marcellus wrote:a za barišića me boli kurac, za plenkovića naročito, samo ne mogu prijeći preko toga da nikom ne smeta jedna lopuža obuljenka koja je drkala kurac hribaru u havcu gdje su nestajali milijuni koje je ona trebala kontrolirat kao član UO

nikakav novac nije nestao u HAVC-u , prestani lagat
ne..samo se dobrano razlio po privatnim đepovima... :)

nista se nije "razlilo"  , za sve postoje papiri
avatar
debotoijusto

Posts : 8035
2014-04-12


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by vuksadinare on 15/2/2017, 10:11

speare_shaker wrote:
@vuksadinare wrote:ne..samo se dobrano razlio po privatnim đepovima... :)

Prvo po interesnim lobijima, pa onda po privatnim džepovima. Basketball
isto dođe...mahom su rodbinski i svekoliko povezani..i
avatar
vuksadinare

Posts : 26418
2015-09-08


Back to top Go down

Re: Smeta li Đikiću 'plagiranje' ili Barišić?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum